utorok 19. septembra 2017

Ostie okna - pohľad na osadené okno

Ostie okna som vyspravil lepidlom a potom na miesto kde bude nalepena okenná paronepriepustná páska (stačí aj širšia pvc páska s dobrým uchytením na stavebné materiály) som naniesol penetrák (je jedno aký - či podomietkový, alebo podfarbový).

Vrchnú stenu okna mi tvoril veniec, preto som naň prilepil 3cm styrodur lepidlom - klebrom (bez potreby upevňovať skrutkou).  Na tento styrodur potom kleber so sietkou.
Okenné pásky som zvnútra nalepil o ostie pokryté klebrom a znova ho pretrel klebrom(ružové okolie okna je okenná paronepriepustná páska).

Niekto vyspravuje aj bočné steny styrodurom...ale podľa nových postupov (2017) sa to neodporúča.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Drvič na konáre

 Riwall RES 3044 B - mal som už tento drvič, ale jedného dňa som ho použival skoro 8 hodín vkuse, na čo nie je určený a rozpadlo sa nejaké k...