utorok 19. septembra 2017

Výroba prekladu - forma z dreva

Preklad nad dvere a iné je možné si vyrobiť aj doma. Formu som urobil z dosiek 25mm hrubých. Šírku formy aj dĺžku si určite podľa potrebného prekladu. Je dobré nechať presahovať na oboch stranách aspoň 20cm. Namiesto klincov som použil šróby.


Samotný beton som lial vo viacerých vrstvách...prvá vrstva a tam som naukladal dlhé roxory - stačia 10mm hrúbky s cca 2-4cm medzerami medzi sebou. Takto som urobil viacero akoby poschodí. Aby sa lepšie vyberal hotový preklad, tak som tam dal igelit (kľudne z odpadkových vriec, z použitých porfixov..). Preklad som vyklopil z formy po 7 dňoch. Použil som ho po 2 týždňoch, ideálne po 3 týždňoch tlakovo namáhať. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Drvič na konáre

 Riwall RES 3044 B - mal som už tento drvič, ale jedného dňa som ho použival skoro 8 hodín vkuse, na čo nie je určený a rozpadlo sa nejaké k...