štvrtok 12. apríla 2018

Vyrovnanie podlahy nivelačnou zmesou

Niveláciu je potrebné robiť pri nerovnosti poteru vyššom ako 3mm, hlavne ak sa na ňu bude pokladať plavajúca podlaha. Tá časom na krivej podlahe praská, štiepi sa, pri kráčani je hlučná.

Podlahu nivelačkou som vyrovnával tak, že som si urobil jeden deň pásy šírky cca 10cm nivelačnou zmesou, rozteč som nechal na 120cm, nakoľko som sťahoval 150cm vyrovnávacou latou. Nakoľko samonivelizáciu som nemohol využiť, kedže tá je možná len pri hrúbke 3-4mm...mal som miesta aj pod 3mm...

Návod:
https://stavba.tzb-info.cz/podlahy/14689-krok-za-krokem-vyrovnani-podlahy-samonivelacni-sterkou-nivela-easy

Čo sa týka výberu nivelačnej zmesi je to v zásade jedno. Treba sa pozerať na cenu.
Mapei planolit 315 - cca 14 Eur
Cemix nivella - cca 14 Eur



- miešanie cca 3 minúty
- schnutie cca 20-30 mínut
- ježovanie pre odvzdúšnenie, len pri rozliatí celého priestoru - prí pásovej nivelizácií je vhodné drobné krátery prebrúsiť - napr. brúsom na polystyren

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Drvič na konáre

 Riwall RES 3044 B - mal som už tento drvič, ale jedného dňa som ho použival skoro 8 hodín vkuse, na čo nie je určený a rozpadlo sa nejaké k...